lördag 8 september 2012

Tävlat

Idag har jag fått tävla av mig. Ett par veckor sen sist så de var kul. Under uppvärmningsvarvet kände jag mig inte helt jätte bra men när tävlingen var igång Kändes de bättre och bättre. Efter att ha gjort kanske min sämsta start någonsin då min storklinga inte vill vara med i matchen riktigt... Stressade på och lagom till varning hade jag anslutit 4-5 i maxiklassen men tabbade bortmig och hade en sjuk svacka, inget flyt.
Sen kom jag skönt nog in i en go rytm och kändes rätt fin emot slutet. 2.a i junior klasen men när det är maxi vill man ju gärna vara med och åka lite. Vilket jag inte var idag. Alldeles för mycket ensam åkning. Ändring på det tills imorn!

Nu hänger vi i stugan i Uddevalla trevligt må jag säga.

VM kördes ju idag och årets Världsmästare Nino bjuder jag m bild på.

Hörs imorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar