söndag 16 september 2012

In da Bil!

Hallby rundan 2012 är nu historia och jag måste säga att jag är nöjd med säsongsavslutningen och kan (efter viloperioden) gå in i vinterträningen med en fin känsla. För det var just det jag var ute efter denna helg.

Idag då, schysst bana som alltid och en hel del fler cyklister vilket gjorde att det inte blev mycket soloåkning. Kul!

Efter att ha startat från andraledet fick jag gasa rejält. Men bra det med antar jag. Tekniskt åkte jag bra idag så det var kul! Höll även en jämnfart loppet igenom även om den var lite lägre än igår. Men det var gött att ha krafter ut på sista varvet!! Där körde jag även om Lucas som hade dragit av kedjan så kunde åka in som 3.a i junior.. Åkte med Niclas & figge större delen av loppet men det var Johan som tog placeringen före mig då jag inte la upp min spurt optimalt. Men man lär sig, så nästa gång. Då jävlar :-)

Nu är vi strax i Örebro och borde va hemma före nio så det blir Sköönt:)

Avslutar med en bild från pallen, fotade lite själv. Bilder kommer kommande dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar