måndag 3 september 2012

Mobilblogg

Hallå där ute. Sedan vi hördes sist så har jag tagit kontrollen över förkylningen och idag är jag endast lite snorig. Dock seg och trött så har vilat idag. Imorgon är planen att jag ska ut och rulla åtminstone :)

Gårdagen spenderades hos Min Flickvänn Ellinor, vi gjorde mest ingenting men det var riktigt skönt och gjore gott för min förkylning.
Hoppade på tåget emot Sala och fick till min förvåning se att Robin thyrstedt satt på tåget. Sjuk tur att jag märkte han och kul för resan visade sig bli extra lång... I Sala ska bytet dröja 10 min. Men inte denna gång. Sj började och sa att det var 50 min sent. Illa tyckte vi då vi skulle vara framme 22.20 vilket är sent nog. Det var dock bara början, vart väl en dryg timma innan vi ens kom iväg. Därifrån flöt det inte heller på felfritt. Vänta på möte, svagt spår, fel på nån kompressor. De va inte så Soft. När vi väl kom in till Falun så var det Midnatt!

Idag var jag trots allt pigg då jag klev upp och skoldagen gick fint bortsett från att min dator vägrar starta. Därav får jag nu blogga från Iphonen... Hoppas de löser sig imorgon!

Anars har jag städat (mycket och noga) i lägenheten, tvättat (hållerfortfarande på), handlat, Fotograferat (bilder få min dator vaknat), läst boken som jag inte kan slita mig ifrån och följt när www.oijer.blogspot.com @henrikoijer när han har cyklat #Dala600 . Mäktigt.

Nu ska jag äta C-Vitamin berikad frukt och sedan komma i säng tidigt och vakna frisk som aldrig förr:)

Auuugust

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar