onsdag 12 september 2012

Lill-lördag

Oså är det onsdag igen, mitten på vekcna, lill-lördag, eller vad man nu vill kalla det. Onsdag brukar ju vara grymma pass, nu har Onsdags-VM dragit igång.

Jag har spenderat dagen i skolan med teknik, Design, svenska och engelska fullt upp så att säga! Men de har gått bra och fått mycket gjort så de va skönt!

Träningen för dagen vart lite blandat, först meka jag och henke fingrarna smutsiga då hans broms inte ville sammarbeta. men vi fick till det awesome. Sedan rullade vi upp till lugnet där Onsdags-VM hade premiär. Det är en riktigt crossfest mitt i veckan, vad kan de ha vart runt 20 peppade personer, på crossar och mtb. Kul helt enkelt. Har känt mig lite halv dag i halsen och andningen så körde ett heat innan jag och Herik åkte vidare till jungfruberget för lite teknikåkande och lite över hoppen de har där, körde ett nice hopp tillochmed så är nöjd med passet!

Anars är allt frid och fröjd. hade kanske önskat mig en ben-massage men men får klara mig utan antar jag ;)

Hej o hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar