torsdag 6 september 2012

Grym dag!

En grym dag idag, fått en lånedator då det kunde konstateras att hårddisken krachat. Men en ny sån är på g.

Slutade väl skolan vid 11 redan så efter lunchen var jag snäll och skjutsade Albin men då punka jag min rosa-fara. Inte så grymt. Ett par timmar senae var det dags för träning, lite lätt rull så det var fint. Körde liften, gick lite mindra bra de dock vill jag lova. fick en sånn här kort & Albin hade precis berättat att han fått en sån i käken engång. tyckte det lät spännande så gjorde samma sak. kan dock starkt avråda er från att göra nått liknande då jag kötta min tunga reält, blev yr och har en bula i hakan. Efter rullandet så körde vi en lååååång strechning. Det var skönt.

Ikväll har jag ätit, tvättat kläder, cyklar & lagat punkan. Det tog sin lilla tid. åkte även lite kickbord. satan vad barnsligt kul det är och herr Lustfeldt köttade gärnet på sin ingen tvekan om det.

Avslutade kvällen med popcorn, nu ska jag sova August

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar