tisdag 11 september 2012

Backintervaller

Imorsekörde vi ett härligt intervallpass. 5 gånger från lugnetstadion till sjusvaldsstugan blrjar med asfalt för att sedan bli en stenig köttig uppförsbacke bra skit, dess tog knappa 6 minuter. Fin backe.

Körde nedför freeridebanan som avslutning och det Kändes faktiskt som om det gick fint, kul de!

Sen skynda vi till skolan och när jag skulle cykla dit 5 min innan lektionen börja så ser jag att min rosa cykel var borta. Turligt nog så var det bara en av mina grannar som lånat den så ingen skada skedd:)

Just nu sitter jag i skolans buss påväg emot Ulfshyttan där vi ska besöka Ett gäng Buddhister. Det blir nice!
Hoppas få en trevlig inblick i deras liv.

Igår var jag på biblioteket och skaffade mig ett lånekort inte en dag för tidigt:) reservera Dan Brown Da Vinci code på engelska som jag tänkte läsa. De sa dock att jag skulle behöva vänta 10 dar då den va utlånad. Men idag fick jag ett mejl om att den va tillbaka så har den här nu (Y)

Gårdagens gympass var ett bra gympass men idag har jag helt jäkla sjuk träningsvärk i mage, och triceps. Aj!
Ha det fint hejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar