måndag 24 september 2012

Solen titta fram.

Redan när jag drog upp gardinen och såg hur solen sken så var dagen gjord.

Idag hade vi Projekt Kick-off med ett besök 67 meter ner i Falu Koppar Gruva. En upplevelse väl värd sitt besök. Häftigt må jag säga, men samtidigt får jag nån känsla av att de är så "turistaktigt" på nått vis, jag förväntar mig klättring och lite spänning. Att man går ner 208 meter när gruvan är 208 meter. Men det är väl inte riktigt så det går till kanske. Guiden släckte alla lampor och jag lovar er, det var ruskigt mörkt.

Här får ni några bilder:


På träningen idag körde vi ett styrke test, första gången och det ska genomföras tre gånger i höst. 5 övningar bestod de av: 5 sek spurt på testcykel, Knäböj, Marklyft, Armhävningar, Brutalbänk. 

Jag drog väl än 1155 watt med jumpadojjorna, 100 i knäböj respektive marklyft. 38 armhävningar och 22 reps i brutalbänken. Detta kommer vi göra tre gånger fram till jul och hoppas det blir en schysst förbättring under denna tid! 

Kul med test.

Ikväll får vi se lite vad som händer, imorgon så ska jag på Riskettan hela förmiddagen, det kan ju bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar