tisdag 18 september 2012

Fin dag.

Har en awesome dag än så länge, igår kväll var med bra. Jag och David hängde igår tvättade 7 maskiner tillsammans och såg på The dictator. Störd film, men trevligt sällskap!

Sovit gott har jag med gjort och inte ens dagens dos regn har fått mig på dåligt humör.

Imorse var vi ute på ett lätt löppass 1 timme och 10 min slutade det på. fint med morgonpass. I skolan avsludade vi sedan två uppgifter, underbart att kunna fokusera och känna att man bli nöjd med dem!

Efter det så kila jag och jonathan till körskolan där vi skrev in oss. Så Himla Underbart. Fick inloggningsuppgifter, inte mindre än 6 böcker. Idag är det precis 10 veckor tills jag fyller år, då har jag förhoppningar om att ta det :) kommer bli så jäkla nice!!

Jag och Coach Markus har även haft ett gött samtal, där vi pratade om det mesta. Riktigt nice var det iallafall. Taggad inför vinterträningen som tusan nu =)

Nu klockan 5 ska jag ner med Albin och Emil till arenan för att köra ett gympass, basta och tvätta cykel. Det blir nog så fint de med.

Vi hörs bye bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar