lördag 15 maj 2010

GIRO D'ITALIA och träning

Den här helgen tar alldrig slut känns det som :D Har ju ledigt i femdagar o de är behövligt vill jag lova! Det är mycket som hinns göra så här om dagarna. Idag har jag varit med oskar, igår han vi se speed som gick på fyran, den är o kul den :) haha, men tror inte ogge gilla den allt förmycket :P vid 1 kom vi i sängs så en sovmorgon vad välbehövlig den :) Sen så var det rätt snabbt ut o cykla blev Mtb i 2 timmar ganska exakt med stefan, ockar o så pappa ;) de var kul må ja säga känndes bra de där! Den lilla hostan/förkylningen ja hade är nu puts veck o jag känner mig topp! Därefter har jag varit ute o solat o det känns som om sommarn o värmen är här för att stanna med lite tur kanske vi slipper ta framm alla tjocka kläder ända fram till i höst!

Sen så har jag även sett den 7 etappen av GIRO D'ITALIA där sågs de sista 5 milen o där de köre grusvägar som bestod utav 100% lervälling. Ja gilla o kolla på det... Cadel Evans kör förörigt som en världsmästare o vann :)

Nog skrivet nu tror ja byee!
Juste imor är det glan runt! massa bilder ska tas o så ska jag även hjälpa till ite grann :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar