torsdag 6 maj 2010

HalvDant

Ja, idag var en träning då det mesta kändes lite halvdant. Jag var halv seg, halv snabb, halv kass och halv snygg hah (H) men jag har ändå bestämmt mig för att min motions karriär får vänta ett antal år :) för i helgen då jäklar ska det smälla. Trots att jag kände mig seg o slö så är jag övertygad om att den senaste månadens träning och tävling gjort mig snabbare och starkare så nu ska jag bara jobba på att få bort tröteten tills på lördag så ska det hela gå super duper mega snabbt!!

Sen så ska ni bara veta vilken teknik kung jag är. Idag så körde jag en backe som jag länge trott va helt omöjlig att ta sig uppför; brant stenig och svängig. men icke, idag då jäklar lyckades jag. Det var inte heller någon tillfällighet klara det hela 2 gånger... :) Känner verkligen att tekniken flyter helt nnorlunda nu är för bara några veckor sen! De backar som var knepiga då är "pice of cake" numera skulle man väl kunna säga!
Det är härligt o kanon!
Bye bye så länge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar