onsdag 19 maj 2010

Hej alla glada

Ja det är så jag börjar kvällens lilla inlägg. (hoppas ni är glada!!)


idag har varit en en sån där vanlig onsdag med skola och annat man gör under en vecko dag! som vanligt finns det lite undantag... Jag är sjukt trött men turligt nog har vi sovmorgon till 10 imorn sen ynka 4 timmar ute i vrinnevi vilket jag borde överleva(Y) därefter är skolveckan slut för mig därför att på fredag åker jag som ni säkert vet upp till Borlänge för lite tävlande närmare bestämt Borlänge-Tour (under tre dagar) fjärde deltävlingen i kalascupp! J
ag har stora förhoppningar och ska cykla som alldrig förr så får vi se hur långt de räcker, en pall plats skulle inte sitta fel... Och så 4-5 totalt så är jag grymmt nöjd!
Så ser min planer ut inför helgen :) kul va?

Idag blev det inen träning heller då jag känner av lite i halsen så bättre att stå över och friskna till, till helgen :D

Anars så "lånar" jag mammas rosa ipod shuffel som äär en sån där som pratar med en. Den är grymmt bra måste jag säga... 2gb precis lagom så man hittar bland låtarna xD Det Gillar vi!

Funderar hur jag ska sluta detta... hmm,
GODNATT!
Fy vilket tråkigt inlägg det här blev :( samma skit varje dag. Nä till nästa gång då ska jag hitta på något nytt och roligt! vänta bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar