fredag 7 maj 2010

Ja då så att

Nu är fredagen i stort sett slut för min del och vt ni den har varit skojjig må ni tro! Med tanke på att jag ska upp strax innnan sju, och åka 30 mil till Hjo på andra sidan vätern ligger det för er som undrar... Där så blir det race klockan 12.10 o tanken är att vi kör 3 varv på en 4,5 km lång bana där då!!
Sedan så åker jag o pappa till tidaholm där vi även sover... för att köra kalascup nr 3 som är hökensås loppet och 10 km.. pang pang snabbt ska det gå med andra ord. Så ser min helg ut i korta drag! Kul va? det tycker jag att det skabli (:

Idag då ROCKSHOW o jag ska säga er att det har varit nått otroligt skojj! Toppen kompisar jag har :D Tårtbakning, Musik spelande och mycket skratt det msa finns med på kort, Tror vi tog närmare 1000 fucking kort under dan ;P

Whis me luck! ;D Bye

faan att jag inte kan lägga upp nåra bilder då :'( :@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar