torsdag 27 maj 2010

Om fyra timmar...

Är jag i Italien och Milano :) om en timma så bär det av mt flygpltsen jag mamma och pappa :D Sen så hyr vi en bil som vi tar till Verona och där ska jag kolla på cykling. Närmarebestämt GiroDitalia :D på den av slutande tempo ettappen inne i verona samt fredagens bergs etapp 19 där de kör 195 kilometer (Y) ;)
en liten random bild men är över italien o iaf :P
Det lär bli skojj!
nu ska ja bara packa lite då. men inte så mkt att ta med sig så det är lungt :D men behövs även plockas framm lite grejer till mela o vår tältgrej :P ser inte ut att bli alt för br väder... xdmen italen ska det där emot bli fint 25 grader o sol (Y)

Idag är blev jag även klar med ALLT i skolan så underbart skönt! redovisade min engelska presentation 35 :)
Igår så hann jag även med ett fint landsvägs pass på 74km! känndes bra tycker jag! trots en liten mini krock i början av passet då en bil körde korkat illa. men ja var snabb på bromsen så endast en liten "touch" och han få ut fötterna så jag lever lyckligt vis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar