söndag 16 maj 2010

Glanrunt

Idag har jag varit uppe länge... alldeles för länge. Gick upp redan vid 07.30 och en halvtimma senare var jag på väg mot glan runt där det spenderades några timmar, som flagvakt, fikare och cyklat barnens tävling! Det var skojj det där! lite över 200 körde de 7 milen.... runt? glan! Blev tyvär inte så många bilder o de har sina andledningar. Blandannat halvdant väder. Hade lilla kameran som näsan hade ett fullt minneskort och att systemkameran hade det lila obiektivet och jag menar det är ju jobbig att byta o släpa på den xD

Hur är erat liv? Mitt är sååå himla bra! Mår kanon :) om jag bara överlever 6 dagar med pluggande så ska jag nog kunna klara detta (A) Bara för at jag ska till borlänge nästa helg o cykla skiten ur de andra grabbarna :)


Har nyss fått veta att Jesper Dhalström vann Elit klassen och 2010 års Billinge race (Mtb Långlopp) för er som inte visste han ÄR grymm den där kilen heja heja!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar