tisdag 2 oktober 2012

40min 23sekunder

Är tiden jag idag sprang milen på, 10 km eller 10 000 meter om man så vill. Fin morgonträning med andra ord. Nöjd som tusan med den tiden. var första försöket, höll jämn och fin fart förutom km 6-7 då jag fick håll, det var väl där jag tappade de där 20 sekundarna. Jag är mest glad över att det inte vart mer än så och sista 2 km gick det outhärligt fort. sprang sista kilometern på 3.04. med en puls på 206 när jag kom imål. Svettigt.

Men jag är inte helt nöjd där. Under 40 ska jag. men har ju lite tid att jobba på det så tror och hoppas det ska gå bra.

Därefter fick jag mig en välförtjänt frukost, in till skolan där det har pluggats så jag nu är helt slut i huvudet. ikväll ska jag förhoppningsvis åka lite BMX-bana och se nån film. De var det roliga, sen lär jag skriva en liten reflektion om en film vi såg igår, tvätta och dammsuga lite.

Ha de hejj!

Lägg till bildtext

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar