torsdag 25 oktober 2012

Stunden ni alla väntat på...


...Nu ska ni äntligen få svar på era frågor. Jag fick hela nio frågor från någon (några) nyfikna läsare. 
  • vem är bäst på tv spel på cykelgymnasiet?

Det här med tv-spel är en rätt känslig fråga här på kvarnberget. Jag skulle vilja hävda att vi har både en och och två "skillade" lirare. Inte på grund av deras talang då utan snarare på grund av timmarna. En sak som är säker är att jag ligger bland de sämre ;)

  • Vad orsakade Irak kriget?
För ett exakt svar hänvisar jag dig till att läsa Historiens ansikte sida. 473.



  • Varför gick de in irak fast de från FN sagt att de inte fanns kärnvapen?

Då måste du läsa min uppsats, där jag ger en tydligt bild...

  • Vilken är din favorit färg?
Jag gillar verkligen d940d4. Jag har hela rummet målat med denna fantastiska färg. Bara att gå till färghandlarn och be dem blanda till 10 liter så kan ni måla lite av varje med den.


  • Vilket är ditt favorit djur?
Det måste ju vara enhörningar alltså. Vilka djur.



  • Vem är mest deffad i 10C?
Ojojoj ännu en knepig fråga, men jag tror jag lägger mitt bud på David Eriksson.



  • Vilket lag är bäst? 

a) AIK
b) 4IK 
c) laget Kurre Hamrin spelande i


Jag måste tyvärr svara blankt på denna fråga, hoppas du inte tar för illa upp.


  • Vem är coolast på YA?
Pontus Kastemyr ifrån Hosjö/hälsingården är ju en riktigt cooling det alltså bara att söka upp han så kan man säkert få både en autograf och pratstund. 




  • Vilken person skulle du vilja vara? man eller kvinna men inte dig 
Rent spontant:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar