måndag 8 oktober 2012

Hallå i stugorna.

Hej på er där ute nu har jag inte skrivit något här sedan i fredags men ni har väl ändå haft full koll och njutit av den nya designen? Eller!?

Jag har haft en fin helg förutom att jag gått och blivit förkyld då. Är väl inte värre än att jag överlever den men är ju alltid tråkigt att va sjuk. inte blir det lättare då Emil ringer och frågar om man ska cykla lite testcykel. jag vill ju träna.

I fredags gled jag ner till Östergötland med Robin och hans mormor. Väldigt snällt att jag fick följa med!
Åkte genom örebro och jag hoppade av i finspång där jag sa hej till Kenneth på ambulansstationen (där jag fick ett studiebesök. intresant faktiskt och vem blir inte sugen på att jobba som det? Jag hoppade sedan på bussen in till station och vidare med tåget till Ellinor! Mycket resande men trevligt sällskap och böcker som da vinci koden och körkortsböckerna så går det bra ;)

Helgen spenderades med Ellinor, jag fick mig en klippning :) vi spelade laserdome, bakade kakor, såg film och tiden flög iväg.

Tåg resan hem gick bra och idag har jag varit på skolan, pluggat, kört bil och även bokat halkan och 6 veckor och 1 dag så fyller jag år och jag siktar på att ta mitt körkort så snart som möjligt efter det :D

Nu ikväll ska jag plugga ännu mer  (det är kul i skolan nu :D ), köra någon tvättmaskin, handla lite c-vitamin berikad kost.

Nu blev det förskräckligt mycket text. bra eller dåligt? lätt att det blir så när man inte bloggar på ett par dagar och det är ju mycket jag inte tagit med.

För att göra det ännu tråkigare så har jag ingen vettigbild heller...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar