tisdag 9 oktober 2012

Rastade kameran.

Hej, fullt upp sedan 8 idag kan jag väl säga.. Fullt upp på ett trevligt och bra sett.

Gick upp vid 8, åt en god frukost, müsli, bröd, te och en blodgrape, sedan läste jag knappa två timmar innan jag hoppade in i duchen åkte till skolan hade en engelska lektion, åt en super lunch i skolan, satte mig på biblioteket och läste klart Da vinci koden, 158 idor har jag läst igan, grymt bra bok helt enkelt. Lämnade boken, åkte hem pluggade lite mera, fick nog.

Gick ut på en kort promenad med kameran i högsta hugg och här är resultatet: Klicka på dem för bästa storlek!









Har laddat hem "Gimp" och suttit och lekt lite med bilderna där. Vad tycks? 

Resten av kvällen blir lugn, tänkte lägga mig tidigt. Helst kör jag onsdags VM imorgon men om jag är kry nog får vi helt enkelt vänta och se. 

Nu ska jag äta snart, ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar