tisdag 16 oktober 2012

Grattis Älskling!

Idag tog min kära flickvänn Ellinor körkort och gissa om jag blev lite förvånad när hon ringde på lunchen och sa att hon hade tagit körkort. Puss och grattis! 

Håller på att skiva en "rapport" om Irak kriget. kul i början men mest drygt nu. Jag gillar inte krig. 

Ikväll har jag varit ner på gymmet. Tanken var från början att ta det lite lugnt men där kryllade det med folk, bland annat Fredrik Ericsson, Marcus "Bamse" Ottoson. Kul. och Förkylda Hannes var med och lekte PT så efter några lätta övningar körde jag på lite iallafall. Det är en härlig känsla efter gym passen måste jag säga! 

Nu sitter jag och läser en rapport. denna gång skriven av några från civilingenjörsprogrammet på Luleå tekniska universitet. Den handlar om en bilratt. Låter det spännande?

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar