måndag 15 oktober 2012

Velodrom

Fin dag idag. inte med tanke på vädret utan snarare det jag gjort med dagen.

Varit uppe sedan 05.30 det är 15 timmar det nu så lite sömnig börjar jag bli. Ska läsa lite körkorts teori innan jag somnar.

Bussresan gick bra, vi fick frukost mat-säck med oss på bussen, mycket gott! I Borlänge köpte vi varsin varm dryck jag en latte och Hannes varm choklad.

Skolan gick bra, idag gjorde jag mitt livs första Teknikprov. Lite spännande men tyckte faktiskt jag hade lite koll. Eller så hade jag inte det och glömde typ allt. Det lär visa sig!

Idag körde jag första varven på velodromen på 7 månader. Wow vad kul det var när man inte cyklat på ett tag. vi cyklade mycket och länge, inte så hårt. Mitt i allt körde jag ett gympass, med fokus ben. Ben böj 100kg 3set 8 repetioner på varje. Gött mos men inte så smart då man ska köra flygande varv efter. gick sakta och tungt. Men kul att slipa på lite tekniker. 13.28 eller något sådant cyklade jag på. Robin däremot bombade på 12.60 det är inte illa pinkat de inte :D

Nu ska jag hämta lite tvätt innan jag kryper ner i sängen. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar