torsdag 4 oktober 2012

Ny header & Design!

Har ni sett? Ja det har ni säkert redna gjort, en ny header och ny design på sidan! Hiss eller diss? Jag som lekt ihop så kanske inte är topp, men vi kör på den ett tag :D

Dagen har varit fullspäckad, matteprov, desig i skolan. Till lunch gick jag Tim och Pontus till Hammars för att fira att det var torsdag, kanelbullensdag och vi hade det mycket trevligt.

Sedan var jag en sväng förbi Stadium för att leta löpartights men inte tusan hitta jag några..

Dagens COOLASTE var helt klart att jag var och hälsade på emil när han svettsade, jag fick tillochmed prova. All respekt till han och alla som svetsar!

Coach Marcus var sjuk så jag blevtillfrågad att hålla iträningen och så blev det. Tycker själv det var rätt lyckat och tror de flesta tyckte de samma. Igentligen gjorde jag inte så mycket utan med vår fina stämning så var det "piece of cake" Att det började regna kunde jag inte göra så mycket åt men vi körde ett gäng back intervaller och lite på vår byggda bana i källviken. Skoj helt enkelt :D

Ikväll har jag förutom att bytt header, ätit med David, sett Green Zone (en film om Irak kriget som jag ska börja skriva en rapport)

Nu ska jag sova och förhoppningsvis orka med morgondagens träning innan jag går till skolan och sedan tar jag sikte mot Mjölby och min flickvänn!

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar