måndag 25 mars 2013

En fartfylld måndag i mars.

Våffeldagen idag, men jag har då inte sett några våfflor...

Min dag: kom in till skolan 8.30 där jag gick igenom det jag styrt ihop då jag var borta. Ligger rätt bra till måste jag säga!

Strax före tio rullade jag ut till velodromen för att börja rita min produkt, hantlar i CAD.

Tog ett avbrott vid 12 för att äta Lunch med Emil & Emil.

Tillbaka vid Datorn 13-14, vart klar och kolla på resultatet på bilderna nedan.

Drog ett träningspass på gymmet mellan 14-15, kände mig obalanserad och inte så bra i ryggen så ringde Ulf som är kiropraktor och efter att jag duschat, startat en tvättmaskin och följt mina gäster till station där de beslöt sig för att köpa en milkshake med 4 min kvar till avgång vilket resulterade i att det vart lite väl stressigt för min smak.

Tog jag själv en glass innan jag rullade mot Ulf. Efter att han kollat på mig in1 min så började han massera, knäcka och massera och 20 min senare så var jag rak och fin igen. Det är igentligen ingen fara eller så, knappt något jag känner av men när man ska ta ut Max så kan det begränsa och det är ju såklart inte optimalt om man då är ojämt.

Så nu är det tillfixat så får vi se om det är bättre om en månad då jag ska tillbaka :)

Var hemma därifrån strax före 18. Tog hand om min tvätt, pratade i telefon, beställde lite saker och försökte få tag i klubbens inloggning till idrottonline utan större framgång då de inlogg vi har inte vill fungera, varför så krångligt?

Nu har jag vikt tvätten, städat i mitt rum ätit lite och nu är det dags att sova, ny dag imorgon igen!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar