fredag 1 mars 2013

Hektiskt.

Det som har varit en hög rytm har nu övergått till att bli hektiskt. lite väl mycket med andra ord. Men från och med 12.36 imorgon så reser jag och allt är förhoppningsvis med, det som är på gång är alltså:


  • Läger i Göteborg i helgen med Merida gänget!
  • Hälsa på David i Götet
  • Till Falun för några dagars skola/träning. 
  • Stockholm på fredag
  • 06.20 på lördag lyfter planet MALLORCA 
Men shit vad jag har att packa, känns som om jag glömmer hälften. Vill inte, orkar inte glömma något. 

Dagen har varit kanon Ellinor och jag var på badhuset och simmade blandannat. Jag har även hämtat ett par hjul av Hasse, (lövdalenshandelsträdgård) som jag ska få låna under säsongen!

Lovade ju er bilder tidigare i veckan, före och efter friseringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar