torsdag 7 mars 2013

Första MTB träningen på barmark i Falun 2013

Idag hade Tompa skottat upp en bana med 2/3 kurvor som tog ca 15-20 sekunder att köra. Skit kul, även om det var is under så vi halka runt men det gick lite iallafall. Mallorca blir inte felt fel där finns det mycket bra stig :D 

På träningen så var vi samlade MTB & Teknik. vi blev väl 11 som körde vilket var kul. Det vi körde var typ spring/Eliminering. 

Vi delade in oss i 3 grupper och körde 3 heat i varje grupp à 5 varv. Där lyckades jag vinna alla tre genon lite olika taktiker, SKOJJ! Väl i A-Final så kom jag iväg kanon bra men Tompa var bra sugen och biffade sig förbi, lika så emil efter något varv och jag gick imål som trea strax före David. Kul träning :D 

Ikväll har jag packat och tvättat cyklar imorgon 16.00 rullar hannes och jag från falun!!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar