söndag 3 mars 2013

Söndag Check

Om mina söndagar ibland brukar vara lugna så var denna söndag helt tvärt om. På ett bra sett!

Idag vaknade jag på en ännu mindre luftfylld luftmadrass, men men.

Morgondagar bestod av Sandsjöbacka leden, del 2 som gickk mot Kungsbacka. Riktigt kanon med betydligt mindre is på stigarna än igår, fina berghällar, strålande sol. Så allt var tipp topp förutom att vi tappade på Jakob då han svängde fel...

Vi gav oss ut vid 9 för att hinna se målgången på Vasaloppet.

Vid två drog helgens sista pass igång och denna gång hade vi lite fler lokala cyklister med!!

Magnus Darvell höll träningen som bestod utav teknik & straffet. Självklart vann mitt lag (:(:

Efter det så cyklade jag och David från Lindomme till mölndal, 35 min där jag var väldigt nära väggen.... Bra tillfälle. För nu är jag hemma hos David där jag fått god mat. Super kul att sova här en natt. Imorgon ska vi hojja i slottskogenför att sedan bege oss till Falun (:

Sleven tight.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar