torsdag 21 mars 2013

Monster pass

Idag ni, idag var dagen då vi var ute på tur i drygt 8 timmar, mellan 9.30-17.40 cyklade vi idag. Effektivtid blev runt 7..

Fantastisk dag sammanfattar väl det hela rätt bra!

Jobbig och kul, otroligt vad mycket man hinner med och ser!

T.ex. Sett en nerbrunnen bil, haft 206 i puls...

För vi har tagit i idag med förstår ni. Två backtempon på 13.14 respektive 12.12 tog de utt för mig. Den första kol efter knappa 3 timmar och det var en riktig "matar" backe där det var relativt lite lutning och därmed gick det fort.

Andra kom ungefär 1 h Senare, denna gång "helvetes" backen, shit den var brant, varmt var det med och fort gick det inte. Men ändå lyckades jag köra fortas av alla och vart därigenom årets bergskung!! Till lika slog jag Hannes och efter dagen står det två-två i "slaget om kvarnbergsbägen 10c två trappor upp tillvänster"

En fika i bunyoula och en 5km backe till. Där jag inte var först upp. Jobbigt satan.

Riktigt trött blev jag (vi) och att få i sig mat efteråt var ingen lek alltså. Men lite har jag ätit och om 30 min är det dags igen..

Nu var det mesta klart här på Mallorca 2013, imorgon väntar ett lättare pass och packning då vi åker hem på lördag mitt på dagen ungefär..

Hörs imorgon, peace

Bilder från dagen.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar