lördag 16 mars 2013

Punka #2 & #3

Fan alltså har vart med om bättre.

Idag skulle en träningstävling köras, vi åkte iväg en bra bit och kom till en kanon bana som var snabb stenig och rolig. Ca 5 km lång och vi skulle köra 4 varv. Riktigt taggad var jag inför och uppför första backen kom jag loss. Tyvärr så punkade jag utför ett stenigt parti. Riktigt besviken alltså. Jag hade inte behövt ösa på så hårt men samtidigt vill man ju inte hålla igen så man blir ikapp åkt.

Bytte slang och skulle fortsätta, motivationen var helt borta, sen började luften sakta pysa ut, va fan?! När jag sen bytte var det det MINSTA jävla hålet du kan tänka dig. Faaan igen liksom.

Nu är det bara att ta nya tag, det positiva med förmiddagen var att det jag kördes nämndes jäkligt bra!! Nu sitter slicksen på och vid 5 är det GP då ska jag förhoppningsvis kunna ta i lite!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar