lördag 23 mars 2013

På arlanda


Nu har jag på plats i sverige igen! Måste säga att det ärhärligt även om vädret här är allt annat än vad mallorcas väder är.

Igår var det varmt, riktig sommar känndes det som och detvart ett pass på knappt två tvimmar på förmiddagen där vi körde lite roligastigar följt av poolhäng, ännu mera cykling och en glass. Topp.

Mina två veckor nere på mallorca har vart riktigt bra. tänkte att jag under veckan slänger ut en sammanfattning med lite smått och gott från lägret, så kika in här igen!

Resdagen har/går smidigt. lanet lyfte från mallorca nästan en timma sent men när vi landade var vi inte mer än 30 min sent så det var lugnt! Nu sitter jag på arlanda och väntar på att Emil ska landa från köpenhamn, när han gör det har jag förhoppningsvis hämtat hans bil och vi åker mot falun! 

Blir skönt att komma till Falun, min lillebror Emil och hans kompis Emil är där nu och kollar på världscupen på lugnet så imorgon ska vi det vilket blir mycket kul!

 heej då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar