söndag 24 mars 2013

Mallorca, mina veckor där

Ja nu är jag ju hemma i Sverige efter mitt andra år på träningsläger i Mallorca, iår var precis lika grymt som förra året och det är skönt att känna att man har utvecklats när man kör såväl backer som tekniska partier så jag är ritkgit nöjd och taggad inför att sparka igång tävlingssäsongen nu! 

Här följer massvis med bilder, klicka på dem för att få de större!


Cigaretten är utbytt!



Redo för första passet.

Tränare Marcus och hans bror Cimon




Följt av frukost med havsutsikt.
Så härligt att vakna upp till.


Hej jag heter August!

Om cykeln går bra? JAA

Alla på plats!

Från klungan.

Vägen mot paradiset!


Låt mig pressentera Henke Jansson, sveriges mest allround cyklist? Grym är han!
Punka


Emil tar i.
Tungan rätt i munn,






Toppen!

Merida bild.


Helig vatten källa.

Lägg till bildtext

Punka...

David, han kan han!! :)
Martin, vann årets träningstävling på ön!!


Bäää
Look at the car, Colin!

Här var det fint!





Kim, merida åkare som tar sig upp där ingen annan gör det!

Katedralen.
Godaste lunchen punkt slut.


Så fick vi ta i med hannes.

På denna bild är jag lite sliten, 7 h...

Sista dagen njöt bi mest.

okej här njöt jag!

Glada killar


Det var det de, hoppas ni gillade någon bild. Veckan "mission" blir att få tvättkorgen tom!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar