tisdag 19 mars 2013

Sjukling.

Har sedan igår mått mindre bra. Det är magen som krångar och vi är inte riktigt kompisar kan jag väl säga. sjukt tråkigt och plågsamt. Missat dagens träning vilket är sjukt tråkigt då det flytit på så fint, men inte mycket att göra åt, Får hoppas det går över fort och jag är tacksam att jag inte har problem med magen oftare, shit vad klen man blir.

Så det var riktigt tråkigt, nått annat som är tråkigt är att vår MTBare Rasumus krachade under söndagenspass och skadade sig rätt ordentligt han har nämligen en gipsad hand då något ben i handen gått av, otäck krach... lider med dig men du är en krigare och snart på gång igen!!

Igår hade vi en hel vilodag vilket passade rätt bra med min mage då, jag och emil var en sväng till palma i strålande väder.

Adios.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar