fredag 29 mars 2013

Glad Påsk

Glad Påsk allesammans, jag kan inte förstå att det redan är påsk, på söndag ställer vi om till sommartid och på måndag är det första april.

Kort därefter drar min tävlingsäsong igång, första tävlingen för mig bli Jönköpingsvarvlopp på 111km, det blir bra för mig. Det läskiga är att det kommer fortsätta gå i en ryslig fart, rätt som det r är det juni och sommarlov ska ni se, men jag njuter undertiden. Det lovar jag er.

Imorse tog jag med mig Atlas på en löprunda, nr vi kom tillbaka efter knappa timmen så tror jag min fyrbenta vänn var ttröttare än jag.

Just nu sitter jag på tåget påvägemot Mjölby där jag äntligen ska träffa Ellinor:) idag ska vi äta påsklunch hos hennes farmor och imorgon så ska vi äta påsklunch hos min mormor! Vilken tur att jag gillar påskmat.

Ne nu ska jag plugga igenom ett gammalt högskoleprov då jag och Ellinor ska skriva det nästa helg...

Juste det hade kommit paket till mig, nya skor. Riktigt schyssta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar